RADIKAL GIRONA '17

Una experiència trepidant que no deixarà indiferent a ningú.

RADIKAL GIRONA és un acte que té per objectiu despertar la consciència dels assistents sobre els reptes i les oportunitats del món que vindrà.

Va dirigit a empresaris, directius, mestres, estudiants i persones interessades en entendre com serà el món que ve.

Radikal-Girona-17

La jornada, iniciada amb l'obertura "Vers un món exponencial", de Josep Lagares, seguirà amb Jaume Lleixà i l'Ensemble de la Jove Orquestra de les Comarques Gironines, que ens oferirà un WarmUp musical per preparar les nostres ments. Tot seguit, s'iniciarà la ponència central "RADIKAL 4", del visionari Alfons Cornella, un ponent de nivell extraordinari que farà trontollar els nostres esquemes més bàsics. Finalment, Miquel Àngel Oliva, director de la Fundació per a la Creativació, tancarà l'acte amb la presentació del "Creativation Challenge" un nou projecte educatiu per resoldre reptes reals a primària.

PONENTS

JOSEP LAGARES

Obertura jornada

President i CEO de Metalquímia, president del Comitè organitzador del Fòrum IMPULSA de 2010 a 2013, impulsor i president de la Fundació per a la Creativació.

JAUME LLEIXÀ

Warm up musical

Director artístic de la JOCG, el projecte pedagògic de l’Orquestra de Cadaqués, i director tècnic de la SCCC

ALFONS CORNELLA

Ponent principal

Fundador i President d'Infonomia, una companyia de serveis d'innovació i font d'idees per a persones inquietes i innovadores des de l'any 2000.

MIQUEL ÀNGEL OLIVA

Cloenda jornada

Director general de la Fundació Privada per la Creativació i fundador de la consultora Nova Group. Creatiu, emprenedor i expert en innovació.

ADJUNTS AMB INFORMACIÓ ADDICIONAL