QUÈ FEM?

Pels centres educatius que volen potenciar la creativitat i la capacitat innovadora del seu alumnat, oferim diversos itineraris educatius, dissenyats per la mateixa Fundació, per tal que disposin del material i els recursos adients per fer-ho.

També acompanyem empreses i organitzacions en la resolució dels seus reptes, a través de tallers virtuals i hackatons.

A més, portem a terme formacions i ponències dirigides a docents, alumnes, pares i mares, empresaris i empresàries, i tota persona interessada en la nova educació i els reptes de futur.

Per a les famílies, hem realitzat una selecció dels millors jocs educatius per desenvolupar la creativitat i descobrir els talents d'infants i joves.

OBJECTIU

El nostre objectiu és educar la creativitat i el talent d'infants, joves i adults, conscienciant sobre la seva importància amb la col·laboració de centres educatius, organitzacions i famílies.

MISSIÓ

Dotar les noves generacions de les competències necessàries per contribuir de manera positiva als canvis futurs de la nostra societat, així com a la seva pròpia realització personal.

VALORS

MEMÒRIES ANUALS D'ACTIVITATS