Marta Madrenas, alcaldessa de Girona

"Girona és i vol ser ciutat educadora, des de tots els àmbits, però actes com aquest en fan bandera"

"Si hi ha una eina que permetrà el progrés dels nostres fills i del nostre país, aquesta és l’educació"

"A Girona, ens hem volgut convertir en ciutat educadora, perquè creiem que des de tots els sectors, polítiques, entitats, associacions, tothom pot fer que aquesta sigui una ciutat educadora, però actes com aquest de la Fundació per la Creativació en fan bandera. Us heu convertit en un dinamitzador social extraordinari, i això és una prova de l’esforç d’aquests primers anys de funcionament de la Fundació".

"Desperteu molt d’interès entre la comunitat educativa, i això no és menor. La comunitat educativa que tenim en aquest país és de qualitat. No sou avui aquí perquè vosaltres vulgueu progressar en la vostra feina, sinó per què els nens i joves que esteu modelant amb les vostres mans tinguin una educació de molta més qualitat, fent-ne un eix central de l'educació la igualtat d’oportunitats d’una societat que es vol progressista"

"També vull aprofitar un acte com aquest per expressar -vos tot el meu suport en uns moments que esteu passant molt complicats. Esteu fent una feina extraordinària que ningú pot posar en dubte. Vosaltres sou els que fareu que tinguem un país excepcional!"