Alfons Cornella

Fundador i President d'Infonomia, una companyia de serveis d'innovació i font d'idees per a persones inquietes i innovadores des de l'any 2.000.

• Ponència
    Classe magistral, Radikal Girona 17'

Sóc fundador i President d'infonomia, una companyia de serveis d'innovació i font d'idees per a persones inquietes i innovadores des de l'any 2.000. Com a consultor he liderat més d'un centenar de projectes per canviar la cultura innovadora de les organitzacions i revitalitzar equips a tot tipus d'organitzacions, especialment en el sector privat.

A través de conferències i seminaris transmeto les meves idees i experiències sobre innovació a prop de 10.000 persones l'any. Llicenciat en Física Teòrica, sempre m'he dedicat a la gestió dels recursos de la informació. El 2009 vaig fundar co-society, una iniciativa per incentivar la intersecció sistemàtica d'empreses de diferents sectors, amb la participació de les empreses més innovadores del país. Si vols saber més sobre l'Alfons clica aquí

Twitter: @acornella
Web: co-society.com