Missatge del president

És un honor posar-me al servei dels nens i nenes, adolescents, joves, mares, pares, professors, professores, escoles, empreses, amics, equip i patrons de la Fundació per a la Creativació®.

En els seus primers 5 anys la Fundació ha construït un camí extraordinari, i escric construït perquè certament el treball realitzat ha estat de nova creació, partint de zero. La qualitat dels continguts creats ha estat excel·lent, el disseny dels Creativation Challenge en moltes ocasions ha estat gairebé disruptiu. A cada una de les accions de la Fundació, els nens, nenes, adolescents i joves han estat i són l’eix vertebrador, amb el ferm convenciment que d’aquesta manera la Fundació  esdevé co-generadora (amb escoles i empreses) de moments i espais CREATIVADORS, on ells i elles descobreixin, prenguin consciència, desenvolupin tot el seu potencial creatiu, i decideixin construir una societat millor.

Seguim, amb il·lusió i dedicació, treballant per despertar vocacions CREATIVADORES, i és el nostre desig que, en aquest apassionant camí, tothom que comparteixi passes amb nosaltres (nens, adolescents, joves, pares, mestres, escoles, empreses...) es senti la CREATIVACIÓ com a seva. La Fundació serà en la mesura de les noves adhesions de sentiment de pertinença a la CREATIVACIÓ.

#totssomCREATIVACIÓ

Quim Arpí