Entrevista a Elisabet Cañigueral

Vicepresidenta de la Fundació per la Creativació.

Quin creus que és el valor de la Creativitat i laInnovació en la societat actual?

La Creativitat i la Innovació ens donen la capacitat de ser únics, diferents. I en una Societat en la qual hi ha tanta informació, tant renou i tanta competència és necessari comunicar que nosaltres, o els nostres productes, som singulars. Que aportem el que ningú aporta. Si podem transmetre aquesta percepció, tant en l’àmbit personal com en l’àmbit empresarial, deixarem empremta i serem recordats. I ser recordats, impactar en el nostre públic objectiu sigui el que sigui, és essencial en la Societat actual de la sobreinformació.

Quines motivacions tens per formar part del projecte de la Fundació per la Creativació?

A Costa Brava Mediterranean Foods orientem la nostra RSC a treballar a favor del desenvolupament integral de les persones. I millorar les seves capacitats en les primeres etapes de la vida marcarà tota la trajectòria posterior: com a parelles, com a pares, com a professionals, com a líders...

La Fundació “ajuda a aprendre”, recolza per a créixer intel·lectualment en la infància i l’adolescència, i això és decisiu per a l’èxit vital de cada persona. Aquestes etapes són irreemplaçables per a la correcta formació de l’ésser humà, i és per això que volem estar presents donant el nostre suport.

Recordes alguna situació en l'època d'estudiant on es fomentés la Creativitat i la innovació?

Com probablement ens passa a tots, guardo un record especial d’alguns professors i professores. Sempre hi ha algun que destaca i quan et pares a reflexionar-hi t’adones de per què. Podia ser el més simpàtic o no, el més exigent o no... però dels que millor record guardo són dels que m’ensenyaven a pensar amb els seus jocs, o amb el plantejament obert dels seus exercicis, o amb els seus experiments, o amb els seus debats a classe. És a dir, dels que em fomentaven la Creativitat i la Innovació. Doncs això és el que des de Costa Brava Mediterranean Foods volem per a les generacions futures.