PONÈNCIA MONTSE JORDI | IMAGINA'T EL MÓN QUE VINDRÀ

La Montse Jordi és la cofundadora de Wikiloc, una pàgina web i aplicació mòbil de rutes de senderisme d'arreu del món, que compta amb més de 10 milions d'usuaris i més de 30 milions de rutes.

La xerrada de la Montse del passat 21 d'abril del 2022 tracta sobre com podem enfocar el nostre futur cap a un tema que ens mogui per dins. Defensa que per aconseguir desenvolupar projectes que ens motivin, és bàsic rebuscar en un mateix i veure totes aquelles activitats que ens agrada fer. A més, recalca que crear la teva pròpia empresa és molt important, perquè et permet triar el camí i els valors amb els quals creus.

La ponència acaba amb el missatge final que per crear aquests projectes personals, és imprescindible palpar el món real, crear i experimentar, per tal d'observar el món que ens rodeja i poder ser crítics amb allò que veiem.