CREATIVATION CHALLENGE

5è i 6è de primària, ESO i CF

Creativation Challenge - Itinerari Educatiu - Fundació Creativació

Milers d'estudiants poden canviar el món proposant solucions innovadores a problemàtiques actuals del seu entorn mitjançant processos creatius. Des de la Fundació per a la Creativació ens dirigim als centres educatius i plantegem Reptes Reals relacionats amb diferents àmbits per tal d'acostar l'educació a la realitat.

L'OBJECTIU

La finalitat d’aquest itinerari és aconseguir que l’alumnat adquireixi una sèrie d’eines i estratègies necessàries per entendre i tenir la capacitat d’intervenir activament en el món en el qual estan creixent i preparar-se per al món exponencial que s’esdevindrà en el futur.

LA METODOLOGIA

metode creativacio

INSCRIPCIONS

Inscriu el teu centre al l'Itinerari "Creativation Challenge" fent clic al següent botó:

Inscripcions - Fundació Creativació

MÉS INFORMACIÓ

Omple el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu per explicar-te'n tots els detalls.