Social Challenge

Graus i Màsters Universitàris

Social Challenge

Els Social Challenges són una iniciativa adreçada als estudiants de diferents disciplines perquè desenvolupin les millors propostes per a donar resposta a reptes d’entitats socials de prestigi, contribuint, d’aquesta manera, a millorar la societat.

A través d’un conjunt de tallers, els i les participants tenen l’oportunitat d’utilitzar una metodologia pròpia basada en el Design Thinking per a desenvolupar les seves propostes i presentar-les a les entitats en el transcurs del Social Innovation Day.

BSM Social Challenge 2023

Aquest any els alumnes del màster d'Executive MBA de la BSM van participar al Social Challenge 2023 per resoldre el repte innovador que els va llençar Open Arms.

Desprès de 3 sessions de tallers on van fomentar la seva creativitat, van presentar les seves propostes innovadores per donar resposta al repte.

El jurat –format per l'equip d'Open Arms– va elogiar les propostes de tots els participants que van assolir satisfactòriament el repte proposat.

Representants d'Open Arms, la Directora del Executive MBA i el president de la Fundació per la Creativació amb l'equip guanyador del BSM Social Challenge 2023

L'últim dia, els alumnes van explicar les seves propostes al jurat. Aquest va estar format per:

• Pep Garcia, President de La Fundació per a la Creativació
  • Membres de l'equip Open Arms, com Laura Lanuza, Directora de Projectes i Comunicació.
  • Susana Domingo, Directora Executiva del MBA de la UPF Barcelona School of Management
A continuació, trobareu un vídeo resum de com va anar al dia!

ENTITATS PARTICIPATIVES