Trobada entre els directors de les escoles de Palafrugell i la Fundació

Després de la incorporació del programa a vàries de les escoles de Girona, de Salt, de Figueres i de les comarques de BCN, la Fundació vol presentar el programa a més ciutats per tal que les seves escoles s'hi puguin adherir.

Ja s'ha marcat una data per presentar el programa als directors de les escoles de la ciutat, d'aquesta manera, tindran la informació sobre el programa de foment de la creativitat "Educant la Creativitat, Potencia el teu Talent" i si ho creuen convenient, podran començar a treballar ja aquest mateix curs la creativitat dels seus alumnes.

L'objectiu de la Fundació per a la Creativació és fer coneixedor al màxim nombre d'escoles sobre l'existència del programa per tal que més nens tinguin a l'abast les eines per desenvolupar la seva creativitat.

• Palafrugell