Richard Gerver: "El projecte de la Fundació és fantàstic"

La delegació de la Fundació a Màlaga presenta el nostre projecte al sr. Richard Gerver en el marc de la seva ponència sobre les escoles del demà.

Richard Gerver, premi al millor director de l'any en els British National Teaching Awards i Business Speaker of the Year 2011, ha impartit a l'auditori de la Diputació de Màlaga una ponència molt interessant "Creant les escoles del demà: el nostres fills i l'educació del futur".

I com no podia ser d'altra manera, la delegació de la Fundació per a la Creativació a Màlaga, haestat present a l'acte. Elvira Villar i Àngel Matas han pogut explicar-li personalment abans de l'esdeveniment els objectius de la Fundació. Les seves paraules després de conèixer la iniciativa han estat: "El projecte és fantàstic". Li vam fer entrega de la polsera 100% creatius de la qual no s'ha desprès com mostren les fotografies de la seva ponència.

Aquí e, podeu veure amb la polsera d'inventor en una Xerrada - Col·loqui amb personalitats del món de l'educació : Directors d'escoles i llars d'infants, degans, vicedegans d'Educació, Pedagogia, Psicologia,... de Màlaga

• Richard Gerver