Nou President de la Fundació per a la Creativació

La institució que promou la creativitat i la innovació en l’àmbit educatiu i familiar canvia de president per primera vegada 5 anys després de la seva creació el 2013.

En aquest termini més de 15.000 alumnes d’escoles de primària de tot Catalunya han participat en els programes educatius de la Fundació. Així mateix l’entitat fundada a Girona ha ampliat considerablement des de l’inici de la seva activitat el nombre de patrons i compte en l’actualitat amb una àmplia representació de reconeguts empresaris en diferents sectors i professionals del món de l’emprenedoria, el màrqueting digital, la programació web i aplicacions així com altres experts en l’àmbit audiovisual, l’assessorament jurídic o el mecenatge entre d’altres que formen part del seu extraordinari patronat.

D’acord amb els estatuts de l’entitat en el darrer patronat de la Fundació s’ha procedit a la renovació dels seus càrrecs. El Sr. Josep Lagares, President Executiu de Metalquimia, que ha estat el president de la Fundació per a la Creativació des dels seus inicis, ha estat anomenat President d’Honor en reconeixement a la seva tasca i implicació, mentre que el Sr. Quim Arpí, Director General de Axxon, agafa el seu relleu com a nou president de la Fundació juntament amb la Sra. Elisabeth Cañigueral, Consellera delegada del Grup Cañigueral que actuarà com a Vicepresidenta primera i el Sr. Pep Garcia, General Manager de Max Chief, que actuarà com a Vicepresident Segon de la Fundació.

Quim Arpí, nou president de la Fundació per a la Creativació

A continuació compartim el missatge que vol compartir Quim Arpí, des del seu nou càrrec, com a president de la Fundació per a la Creativació:

És un honor posar-me al servei dels nens i nenes, adolescents, joves, mares, pares, professors, professores, escoles, empreses, amics, equip i patrons de laFundació per a la
Creativació®.

En els seus primers 5 anys la Fundació ha construït un camí extraordinari, i escric construït perquè certament el treball realitzat ha estat de nova creació, partint de zero. La qualitat dels
continguts creats ha estat excel·lent, el disseny dels Creativation Challenge en moltes ocasions ha estat gairebé disruptiu. A cada una de les accions de la Fundació, els nens, nenes,
adolescents i joves han estat i són l’eix vertebrador, amb el ferm convenciment que d’aquesta manera la Fundació esdevé co-generadora (amb escoles i empreses) de moments i espais
CREATIVADORS, on ells i elles descobreixin, prenguin consciència, desenvolupin tot el seu potencial creatiu, i decideixinconstruir una societat millor.

Seguim, amb il·lusió i dedicació, treballant per despertarvocacions CREATIVADORES, i és el nostre desig que, en aquest apassionant camí, tothom que comparteixi passes amb nosaltres (nens, adolescents, joves, pares, mestres, escoles, empreses...)es senti la CREATIVACIÓ com a seva. La Fundació serà en la mesura de les noves adhesions de sentiment de pertinença a la CREATIVACIÓ.

#totssomCREATIVACIÓ

Quim Arpí