La setmana creativa a l'escola

Des de la Fundació per a la Creativació, us volem presentar un nou format de participació al projecte Creativation Challenge: la SETMANA CREATIVA. Es tracta d’una adaptació de la participació estàndard a Creativation Challenge amb un format reduït.

Permet aplicar el Design Thinking a l’aula i obtenir solucions als reptes reals plantejats, amb menys hores de dedicació a l’aula.

L’equip de professionals de la Fundació ha enginyat aquesta adaptació per destinar 2 hores al dia durant una setmana a la creativitat i la innovació. Tot i això, el programa gaudeix d’una configuració que és adaptable als horaris de cada centre escolar.

Pel que fa a la modalitat de participació pot ser igualment lliure o guiada.

I per últim, però molt important, entreu directament a participar al concurs Kids Change the World on optareu a importantíssims premis per fomentar la creativitat a l’escola.

Temptador oi? Si vols conèixer més informació, fes clic aquí.

Informació addicional