La Fundació per a la Creativació compleix 1 any!

Per celebrar-ho, tenim el plaer d'organitzar un acte obert a tot el públic interessat i on es tractarà el present i el futur de la Creativació, tant a les escoles com a les empreses.

Sota el títol "Un any d'activitat de la FpC: El Futur al nostre abast"El president de la Fundació Josep Lagares i el director Miquel Àngel Oliva parlaran sobre els reptes que ens depara l'educació de la Creativació i sobre la seva notable incidència en les necessitats presents i futures de la nostra societat i les nostres empreses.

A més a més, en aquest esdeveniment, tindrem el privilegi de comptar amb la presència de la Donna Pace, deixeble predilecta de l'Edward de Bono (creador de la metodologia dels 6 barrets de pensament) i una de les millor expertes europees en implantar la creativació a les empreses i organitzacions.

La Donna, que realitzarà la conferència "Creativació, 6 barrets i progrés social" serà presentada per la Cecília Gafarot, professora de Primària i experta en educació de la creativitat a les escoles.

L'esdeveniment tindrà lloc el pròxim dimecres 9 d'abril del 2014 a les 18:00 a l'Auditori de l'edifici Narcís Monturiol del Parc Científic i Tecnològic de la UDG

Les inscripcions són gratuïtes i sols cal confirmar l'assistència enviant un correu a d.olivares@fundaciocreativacio.org o trucant al 972245000. Us hi esperem!

Per molts anys de Creativació!

• 1 any de la Fundació