La fundació participa a “Badalona emprèn amb els joves"

El director de la Fundació Miquel Àngel Oliva participa a la jornada per promocionar l'emprenedoria entre els joves organitzada per l'ajuntament de Badalona.

Badalona està celebrant des del dia 17 i durant el 21 i 22 d’octubre la Setmana de l’Emprenedoria Jove. Durant aquests dies, la Jornada “Badalona emprèn amb els joves” i diversos tallers de treball serviran per promocionar l’emprenedoria creativa juvenil i facilitar als joves tota la informació i recursos que existeixen per tirar endavant els seus projectes.

La Fundació per a la Creativació i va participar mitjançant la ponència del seu director Miquel Àngel Oliva fomentant entre els joves la voluntat per innovar i fen-los coneixedors de diverses tècniques i estratègies així com de les activitats realitzades per la fundació.

Aquesta jornada està organitzada per l’Àrea de Promoció Econòmica, Comerç, Consum i Turisme de l’Ajuntament de Badalona amb la col·laboració de l’Àrea d’Educació, Esports i Joventut i de l’Institut Municipal de Promoció de l’Ocupació (IMPO).

La Jornada “Badalona emprèn amb els joves" va tenir lloc el 17 d’octubre, a les 9 hores, a l’auditori del Badalona Centre Internacional de Negocis (Polígon Industrial Les Guixeres s/n). La presentació de l’acte va anar a càrrec del regidor d’Educació Esports i Joventut, Juan Fernández; la regidora de promoció Econòmica, Comerç, Consum i Turisme, Rosa Bertran; i el gerent de l’Institut Municipal de Promoció de l’Ocupació, i de Reactivació Badalona, Antonio Ainoza.

Tot seguit es va celebrar una ponència i un passi d’audiovisuals sobre joves creadors.

Després es va efectuar la presentació de quatre projectes realitzats per joves emprenedors en el sector creatiu.

La Setmana es completa amb la realització de dos tallers d’emprenedoria jove que se celebraran avui dimarts 21 i el dijous 23, de 18 a 20 hores, al Badiu Jove (carrer de Ausiàs Marc, 61 ). En aquests tallers es tractarà el posicionament SEO i tècniques de negociació a l’empresa i a la vida.

• Acte Badalona Joves