Es constitueix el Comitè d'experts de la Fundació per a la Creativació

Es constitueix el Comitè d'experts de la Fundació per a la Creativació. Un equip interdisciplinar format per psicòlegs, investigadors en temes relacionats amb l'educació i experts en creativitat i innovació.

Un equip interdisciplinari format per psicòlegs, investigadors en temes relacionats amb l'educació i experts en creativitat, neurociència i innovació formen el 1r comitè d'experts de la Fundació per a la Creativació.

Aquest grup d'experts s'encarregarà d'assessorar a la Fundació en els seus programes educatius, avaluant-ne els resultats i proposant les millores necessàries per consolidar el nostre objectiu: “Dotar a les noves generacions de les competències necessàries per contribuir als canvis futurs de la nostra societat, així com a la seva pròpia realització personal" mitjançant el "desenvolupament i la difusió dins l'àmbit educatiu de la Creativitat per convertir-la en Innovació".

El primer dels comitès es durà a terme el dia 3 d'abril a les 16:00 a l'Hospital Sant Joan de Déu.

El comitè d'experts està format per:

HELENA FIGUEROLA: Psicòloga amb 30 anys d'experiència en infància i adolescència basada en observacions directes del nen en tots els seus entorns. Creadora d' un mètode educatiu propi, anomenat DAS®

JUNA ALBERT: Física i coach PNL especialitzada en neurociències, conferenciant, escriptora i formadora en neurociències, divulgadora en els nous paradigmes educatius.

CATHERINE L’ECUYER: Investigadora i divulgadora de temes relatius a l'educació. Autora del llibre “Educando en el asombro”

CECILIA GAFAROT: Autora del bloc "Educar per innovar", que té com a objectiu mostrar, compartir i millorar eines de pensament creatiu aplicades a l'aula. Assessora en Intel·ligències Múltiples, Coordinadora de l'Escola de Famílies Horitzó.

JAUME PÉREZ PAYAROLS: Director d’Innovació i gestió del coneixement de l'Hospital Sant Joan de Déu i Director de l’Observatori Faros

Properament es destinarà un apartat al web de la Fundació pel comitè d'experts.

• Comitè d'experts