Recomanacions

Contribueix al desenvolupament creatiu dels teus alumnes!

Ellis Paul Torrance (1915 – 2003), reconegut psicòleg americà, va definir la creativitat com un programa de desenvolupament de factors que afecten al creixement creatiu.

Torrance va descriure un programa de desenvolupament de factors que afecten a la capacitat creativa, els quals són: fluïdesa, originalitat, elaboració, síntesi i obertura del pensament.

Aquests cinc factors són els elements principals de la capacitat creativa dels individus i, per tant, del seu desenvolupament en depèn l’evolució de la creativitat.

I vosaltres? Relitzeu activitats per educar la creativitat?

Podeu enviar-nos les vostres propostes a fundacio@fundaciocreativacio.org i les compartirem amb tota la comunitat educativa!

A continuació podeu consultar consells per desenvolupar els 5 factors principals de la capacitat creativa.