Qui som i Què fem?

QUI SOM?

La Fundació per a la Creativació és una entitat privada sense ànim de lucre constituïda per un patronat, un equip tècnic i una sèrie d'empreses i entitats que col·laboren per fomentar la creativitat i la innovació en l’àmbit educatiu i familiar.

QUÈ FEM?

El nostre objectiu és conscienciar, promoure i col·laborar amb les escoles i les famílies per educar la creativitat i el talent dels nens i nenes.  "Hem de dotar les noves generacions de les competències necessàries per contribuir de manera positiva als canvis futurs de la nostra societat, així com a la seva pròpia realització personal".

COM HO FEM?

Pels centres i les escoles de primària que volen potenciar la creativitat i la capacitat innovadora dels seus alumnes, oferim diversos programes educatius, dissenyats per la mateixa fundació, per tal que disposin del material adient per a fer-ho. Informa't aquí sobre els programes educatius "Descobreix la Creativitat, Potencia el teu talent, Resol un Repte Real".

A més, també oferim formacions i ponències per a docents i estudiants. Informa't aquí sobre les formacions i ponències.

Per les famílies, hem realitzat una selecció dels millors jocs educatius per desenvolupar la creativitat i descobrir els talents dels nens i nenes. Descobreix-la aquí: Botiga Online