Qui som i Què fem?

QUI SOM?

La Fundació per a la Creativació és una entitat privada sense ànim de lucre constituïda per un patronat, un equip tècnic i una serie empreses i entitats que col·laboren per fomentar la creativitat i la innovació en l’àmbit educatu i familiar.

QUÈ FEM?

El nostre objectiu és conscienciar, promoure i col·laborar amb les escoles i les famílies per educar la creativitat i el talent dels nens i nenes.  "Hem de dotar les noves generacions de les competències necessàries per contribuir de manera positiva als canvis futurs de la nostra societat, així com a la seva pròpia realització personal".

COM HO FEM?

Pels centres i les escoles de primaria que volen potenciar la Creativitat i la capacitat innovadora dels seus alumnes, oferim un programa educatiu, dissenyat per la pròpia fundació, per tal que disposin del material adient per a fer-ho

Informa't aquí sobre el programa "Educant la Creativitat, Potencia el teu Talent"

Per les famílies, hem realitzat una selecció dels millors jocs educatius per desenvolupar la creativitat i descobrir els talents dels nens i nenes. Descobreix-la aqui: Botiga Online