Fes-te'n Voluntari

T'agradaria ser voluntari de la Fundació per a la Creativació i desenvolupar i difondre la Creativació al teu territori?

Fen-te voluntari de la Fundació per a la Creativació, contribuiràs a la necessitat de “dotar a les noves generacions de les competències necessàries per contribuir als canvis futurs de la nostra societat, així com a la seva pròpia realització personal".

En l'actualitat, necessitem persones compromeses que vulguin difondre i dinamitzar els mètodes i els programes que la fundació posa a disposició de les escoles per treballar les competències creatives i innovadores amb els seus alumnes de primaria.

Si ets una persona emprenedora, pro-activa, interessada a millorar l'educació que s'imparteix en el nostre país i en assolir l'experiència necessària dins aquest àmbit, no ho dubtis, FES-TE VOLUNTARI DE LA FUNDACIÓ PER A LA CREATIVACIÓ, CREATIVITZA AMB NOSALTRES!

Dades personals

Formació