Josep Lagares

President i CEO de Metalquímia, president del Comitè organitzador del Fòrum IMPULSA de 2010 a 2013, impulsor i president de la Fundació per a la Creativació.

• Ponència
    Classe magistral, Radikal Girona 17'

Inquiet i sempre amb ganes d'aprendre, he tingut la sort de formar-me com a enginyer a l'Institut Químic de Sarrià, en gestió i organització d'empreses a la UPC i a l'IESE, i en resolució de reptes globals a la Singularity University.

Soc el President i CEO de Metalquímia, l'empresa familiar on vaig començar treballant com a tecnòleg el 1988 i que gràcies a l'esforç diari i a la innovació aplicada per tot l'equip és actualment un centre de referència per a l'estudi de la Ciència i Tecnologia de la Carn, amb  presència activa en més de 80 països.

M'agrada ajudar a tots els que lluiten per fer realitat les seves idees, ja sigui com a emprenedors - vaig presidir el Comitè organitzador del Fòrum IMPULSA de 2010 a 2013-, des de l'àmbit educatiu - he impulsat i presideixo la Fundació per a la Creativació, que promou la capacitat d'innovar entre els més petits- o en el món de les arts - juntament amb el meu pare hem impulsat l'orquestra Simfònica de Cobla i Corda de Catalunya.

Twitter: @joseplagares
Web: Fundaciocreativacio.org