La Fundació per a la Creativació organitza a Girona les primeres ‘Creativation Talks’

Reunirà ponents destacats el 5 de juliol a l’Auditori, en una jornada adreçada a docents i també a pares, empresaris, directius i públic en general.

La Fundació per a la Creativació, organitza la primera edició de les ‘Creativation Talks, eines de Creativació per a la nova educació’, és un acte diferent que té per objectiu reflexionar sobre els grans reptes de futur de la nostra societat i proporcionar eines disruptives per a l'educació de les noves generacions... tot plegat amb un format molt àgil combinat de classe magistral i tallers pràctics, que va dirigit tant o mestres d'educació primària, secundaria, batxillerat i cicles formatius, com a pares, empresaris i directius i totes aquelles persones interessades en els grans reptes de futur i la nova educació imprescindible per fer-hi front. Aquesta primera jornada reunirà un conjunt de ponents destacats provinents de múltiples àmbits: experts en creativitat, innovació i educació; directors d’escoles i mestres; psicòlegs i investigadors que compartiran la seva opinió, visió i experiència. Se celebrarà el 5 de juliol a l’Auditori de Girona i les places són limitades.