Concentrem-nos per tenir idees

En aquest apartat trobareu diferents propostes per potenciar la capacitat de concentració, un element bàsic en la capacitat creativa!

Quines activitats feu a casa per concentrar-vos?

Compartiu les vostres propostes amb la resta de families creatives enviant-nos un email a fundacio@fundaciocreativacio.org !

Mandales

Les Mandales són una tècnica de pintura molt antigues que ajuden a potenciar la concentració i la relaxació.

La paraula Mandala té orígen tailandés i significa "allò que envolta un centre".

Existeixen diferents tipus de Mandales, des de les més simples i curtes (per començar a aprendre'n) fins les més complexes i de llarga durada.

Proposeu als vostres fills pintar mandales individualment o conjuntament per trobar moments de relaxació i concentració!