Fes-te Amic

VOLS COL·LABORAR AMB NOSALTRES? FES-TE AMIC DE LA CREATIVACIÓ!

Ser amic de la Fundació per a la Creativació no només comporta que formis part del moviment creativador, ajudant a promoure les capacitats creatives i innovadores dels nens i nenes del nostre territori, també t'ofereix múltiples avantatges:

*El donatiu que realitzaràs per convertir-te en Amic de la Fundació serà de 50€ anuals. El primer cobrament es realitzarà de manera immediata i els següents al llarg del primer mes de cada any. També podràs donar de baixa la teva següent aportació en qualsevol moment enviant un correu a fundacio@fundaciocreativacio.org en cas que ho decideixis.

*A més, d'acord amb la llei de mecenatge, les aportacions realitzades, com és el cas de la quota d'Amic de la Fundació, es beneficien d'una desgravació fiscal de fins el 75% de l'import.

Per ser amic de la Fundació per a la Creativació només has d'omplir aquest formulari i nosaltres et farem arribar tota la informació juntament amb el teu Pack de Benvinguda!

* Camps obligatoris