Col·labora

Ara pots ajudar-nos a aconseguir que els nens i nenes del nostre país gaudeixin del seu dret de ser creatius i descobreixin el seu talent!

CONVERTEIX-TE EN MECENES DE LA CREATIVACIÓ!

Si creus que el nostre objectiu és necessàri i vols col·laborar amb nosaltres, ens pots ajudar amb un petit donatiu. Estaràs contribuint a la millora de la societat del futur i et farem partícep i t'informarem de les activitats que hem aconseguit realitzar gràcies a totes les aportacions.

Per col·laborar amb nosaltres pots comprar la polsera d'inventor, per donarli el super poder de la imaginació a un nen i un adult o a dos infants. Tu decideixes!

Si ets una empresa i vols col·laborar amb la Fundació per a la Creativació contacta amb nosaltres a fundacio@fundaciocreativacio.org

CONTRIBUIR A LA MILLORA DE LA SOCIETAT TÉ PREMI!

*Totes les ajudes que rebem tant dels nostres patrons com d'empreses i persones col·laboradores s'utilitzen per desenvolupar materials i programes educatius per les escoles i les famílies. Els beneficis de la venda de productes a través de la nostra web i dels programes educatius a les escoles també s'utilitzen per seguir treballant amb més activitats per promoure la creativació al nostre territori.

A més, contribuir a la millora de la societat té premi, aquest any, el 75% de tots els donatius que realitzis els podràs descomptar de la declaració de la renda de l'any vinent. Mai ha estat tant útil col·laborar!