Mut Kids EMO

Ajuda als teus fills a conèixer i a expressar les seves emocions jugant amb aquest joc de preguntes i respostes

• Categories
    Talent Emocional
  • Edat
    + de 3 anys, + de 5 anys, + de 6 anys, + de 8 anys, + de 10 anys, + de 12 anys
  • Disponibilitat
    Se'ns ha esgotat! :(
  • Costos de Transport
    4,99€ (Iva inclós) Gratuït a partir de 40€ de compra

Mut Kids EMO és la segona versió del fantàstic MUT KIDS , amb preguntes més concretes i amb més dinàmica de joc , per això els nens o adults que els costi expressar les emocions , els guiarà i facilitarà.

Com s'hi juga ?

Tria la carta i respon a la pregunta : EN QUIN MOMENT ET SENTS ...?? I si et toca la carta amb el logotip, escull a un company perquè respongui també.

Una altra manera de jugar i especialment pels més petits, és sortir a imitar el dibuix de la carta, els altres haurem d'endevinar que emoció imita.

* 5 idiomes ( Català , Castellà, Gallec , Euskera i en anglès )

El Talent Intrapersonal:

Els nens/es amb aquest talent tenen un nivell força alt d’autoconeixement, tenen una autopercepció real de sí mateixos/es i saben regular els seus sentiments de forma eficient. Potenciar aquest talent ens ajuda a tenir una major autoestima i autoconcepte i, per tant, ser més feliços amb nosaltres mateixos.