• El Món que Vé

El Món que Ve

Recomanació de lectura pel 2016. El llibre per entendre els secrets i les oportunitats del món que vé

• Categories
    Talent Social
  • Edat
    + de 10 anys
  • Disponibilitat
    Se'ns ha esgotat! :(

SENSE ESTOC Activar avís per quan estigui disponible.

UN FASCINANT VIATGE AL MÓN DEL FUTUR

Tots convivim amb el profund impacte que han ocasionat la globalització i la hiperconnectivitat i, en el futur immediat, se sumaran dues noves onades de canvi: l'acceleració tecnològica -que en els propers anys explotarà amb tota la seva intensitat- i la irrupció de més de 4.000 milions de persones dels països emergents. Aquestes megatendències revolucionaran la nostra societat i modificaran radicalment cada aspecte de la nostra vida.

BENVINGUT A l'ERA DE LA MERITOCRÀCIA

Com a conseqüència d'aquesta brutal transformació, la geografia perd importància: mai abans ha tingut tan poca importància on neix, creix i es desenvolupa cadadascú. Aquesta és una meravellosa notícia per a tots: en aquest món emergent, l'entorn no limitarà les possibilitats i oportunitats de progrés de cada persona; cadascú, visqui on visqui, podrà competir amb els millors del món.

TU POTS SER UN DELS LÍDERS QUE CONSTRUEIXIN AQUEST NOU MÓN

A El Món que Ve, Juan Martínez-Barea explica perquè aquest canvi serà possible, analitza com serà aquest meravellós món -ple d'oportunitats per a tothom-, descriu com són els grans protagonistes que ho estan construint i les revolucions que estan protagonitzant, i proposa un camí perquè tots puguem potenciar el talent que portem dins i transformar-nos en els nous líders mundials per construir el millor moment de la Història de la Humanitat.

EL MÓN QUE VÉ

Juan Martínez-Barea