• Joc de la Creativació 10

Joc Creativació

Descobreix "EL JOC DE LA CREATIVACIÓ" i converteix-te en una de les persones més creatives del món. Fes volar la teva imaginació i la dels teus companys!

No disponible
  • Categories
    Creativitat i Innovació
  • Edat
    + de 12 anys
  • Disponibilitat
    En 24/48 hores el tindràs a casa!
  • Costos de Transport
    4,99€ (Iva inclós) Gratuït a partir de 40€ de compra

El Joc per generar IDEES

INVESTIGA, FES LES PREGUNTES ADIENTS, TRENCA AMB LES NORMES ESTABLERTES, deixa que t'inspirin alguns dels personatges més famosos de la nostra història i aconsegueix trobar la millor idea que revolucionarà el món!

El JOC DE LA CREATIVACIÓ et demostrarà que tothom pot tenir bones idees si utilitza el mètode adequat.

FAMILIES / ESCOLES / EMPRESES

L'OBJECTIU

Aconseguir que TOTHOM, totes i cadascuna de les persones que ens envolten, s’adoni de les seves immenses capacitats i possibilitats per fer d’aquest món un lloc millor mitjançant la utilització de la IMAGINACIÓ i la CREATIVITAT que tots portem dins.

EL JOC CONSTA DE QUATRE PASSOS:

Pas 1: Selecciona el repte. Pots triar un dels 50 reptes que et proposa el joc o definir el teu propi repte en una targeta de repte.

Paso 2: Generació d’idees What? Per trobar les solucions més incrementals, primer hem d’aplicar algunes de les 50 funcions que et proposem. Pregunta't, com podríem aplicar aquesta funció al nostre repte?

Pas 3: Generació d'idees, Who? Poden els personatge més creatius de la historia inspirar-nos per tenir més idees? Deixa que la força de Darth Vader o la màgia de Harry Potter t'ajudin a trobar la idea guanyadora!

Fase 3: Valoració de les millors idees. Les idees hauran estat puntuades en secret per cada jugador. És l'hora de descobrir les guanyadores i planificar els propers passos.

Descripció del joc

The Creativation Game és un joc per a 3-6 jugadors (o més, si es juga en parella o en petits grups) en el qual els jugadors han de generar idees seguint un mètode creatiu per donar solució a problemes o a reptes creatius, per a millorar o crear nous productes.

El joc ha estat plantejat per poder-hi jugar en família, a l’escola o en qualsevol tipus d’organitzacions ja bé siguin, una empresa, un ajuntament, una associació o un club esportiu.

Depenent de l’àmbit on es juga, és recomanable seleccionar reptes adequats en funció del perfil dels jugadors: si els jugadors són adults, o bé si també hi participen infants. Addicionalment, el joc et permet proposar els teus propis reptes.

Què desenvolupa?

• El desenvolupament del pensament lateral
  • La capacitat d’anàlisi i de fer-se preguntes
  • La capacitat de connectar conceptes diferents
  • La capacitat de generar noves idees
  • El desenvolupament de l’expressió verbal i escrita

En el món que ve, dominat per la tecnologia i l'automatització, els nens i la gent gran necessitaran potenciar la seva CAPACITAT CREATIVA al llarg de la vida per adaptar-se al canvi i generar les seves pròpies idees.

El futur pertanyerà a les persones que sàpiguen imaginar i generar noves idees.

Característiques del joc:

Jugadors: 3-6 jugadors (o més si es juga en parelles o petits grups)

Grau de dificultat per aprendre: mitjà

Grau de dificultat per jugar: baix

Temps: 30 - 45 minuts (depenent dels jugadors)

Edats: a partir de 8 anys

Elements del joc:

• El Tauler: 1 taluler principal amb 2 cares, what i who, 1 tauler de puntuació
  • Les cartes: 50 reptes, 50 funcions, 50 personatges, 10 cartes de repte en blanc, 3 cartes de puntuació amb 6 criteris, 3 cartes de classificació, bombeta, nevera i paperera
  • Les Fitxes:  6 fitxes de jugador, 36 fitxes de puntuació, 2 fitxes de guanyador , what i who, 1 fitxa de torn
  • 1 pack de post.its

Fabricant: EducaBorràs