Perfil Miquel Àngel Oliva

@miquel_oliva

DESCRIPCIÓ CURRICULAR BREU

Experiència Professional Rellevant

• Director General de la Fundació Privada per a la Creativació® (www.fundaciocreativacio.org) entitat sense ànim de lucre que impulsa la Creativació en l’àmbit educatiu i en el de les organitzacions.
  • Promotor d’un programa educatiu pioner que han portat a terme més de 10.000 alumnes per fomentar la creativitat i el desenvolupament del talent a les escoles.
  • Soci Fundador de Nova Group (www.novagroup.es) empresa especialitzada en creativitat, innovació i estratègia empresarial
  • Emprenedor a Top Gastronomia impulsant un projecte per promocionar la gastronomia a través de Girona Territori d’Estrelles
  • Professor Màster Universitari de “Creativity, ideas, value proposition and business model” en el Màster en emprenedoria i desenvolupament empresarial (UdG)
  • Professor Màster Universitari “Desenvolupament de Persones i direcció d’equips” en el Màster de Recursos Humans de la Universitat de Girona
  • Ponent Fòrum Impulsa 2013 i conferenciant en diverses jornades i sessions sobre Creativitat, innovació, emprenedoria i estratègia empresarial.
  • Responsable d’innovació en empresa multinacional sector automoció (Grup Treves) fins a l’any 2.007

Formació Acadèmica Rellevant

• Màster Executive MBA en Direcció d’empreses (GIGS)
  • Enginyer Superior Industrial en Organització Industrial (UPC)
  • Enginyer Tècnic Industrial (UdG)
  • Curs en Polítiques d’innovació i Competències Directives (EADA)

Descarrega la descripció curricular en format pdf.

Descarrega imatge d'arxiu 1

Descarrega imatge d'arxiu 2