T'has parat alguna vegada a sentir què ha produït en tu un moment de riure?

L'humor és un factor molt important en una persona creativa. El riure ens porta coses molt positives i ens ofereix altres perspectives

El riure és un motor de la creativitat i pocs saben la importància que l'humor té en una ment creativa. Desmantellar al nostre censor interior suposa una bona dosi d'humor. La nostra societat comença a ser conscient de la importància del riure en la nostra vida, diferents teories la utilitzen per a finalitats diverses.

La nostra comoditat quotidiana ens fa decidir des dels mandats socials que ens diuen a tot moment què has de fer o no has de fer.

El preu és impedir la creativitat. En el quotidià, dediquem molt poc temps a moments creatius, al que ells ens poden aportar. Un aspecte poc conegut és la importància que l'humor té en una ment creativa. L'humor, t'ajuda a desmantellar el “complex embull” que suposen els mandats de la nostra societat. Desmantellar al nostre censor interior suposa unes bones dosis d'humor, una utilització de la nostra possibilitat de ser creatius. Algú va dir: “L'humor olia les rodes de la creativitat”.

La nostra societat actual és conscient de la importància que té el riure en la nostra vida. Existeixen activitats que utilitzen el riure amb diverses finalitats com per exemple, les teories mèdiques que li donen efectes beneficiosos per a la salut. Altres investigadors informen que, quan diversos equips de persones treballen junts en un problema, els que més i major freqüència riuen són més creatius i productius que els més seriosos i formals, per tant aquesta pot ser una resposta a per què uns tenen èxit i unes altres fracassen?

Els moments divertits permeten percebre amb més claredat la varietat de possibilitats de solució d'un problema. La teva ment flueix i apareixen idees noves. Per això, alguns mètodes per desenvolupar la creativitat i aplicat al món empresarial, proposen que en les sessions per crear idees, la regla operativa és que tot val i ningú pot rebutjar una idea per massa absurda. Tothom pot generar la quantitat d'idees que se li ocorrin per molt boges que semblin. Perquè al final una d'aquestes idees és la llavor capaç de créixer fins a convertir-se en innovació.

Vía Marielo Garcia, creatividad & inspiración