Dia Mundial de la Salut

Dissabte 7 d'abril, el lema que ha decidit promoure la OMS en motiu del Dia Mundial de la Salut 2018 és el de "Salut per a tots". D'aquesta manera, es pretenen generar mesures per garantir a tothom l'accés als serveis sanitaris essencials i de qualitat.

Darrere el lema “Salut per a tots”,  l'Organització Mundial de la Salut pretén que es generin mesures per a promoure una salut a l’abast de totes les persones, garantint-los l’accés als serveis de salut essencials i de qualitat sense dificultats econòmiques.

Des de la Fundació per a la Creativació creiem en la importància d’aconseguir una salut a l’abast de tothom i és per aquest motiu que a la plataforma web del Creativation Challenge, un dels 9 àmbits dels reptes reals que es plantegen fa referència a la salut

Per aquest curs 2017-2018, estem buscant les millors idees per a combatre el Bullying, tot dissenyant plans d’actuació per fomentar la divulgació i l’adhesió del major nombre de persones al “Manifest Alan”.

Estem buscant les idees més innovadores - Salut

Us proposem una metodologia basada en el Design Thinking per tal que els teus alumnes trobin solució al repte real proposat. La fundació FCB i l'HSJD han apadrinat aquest repte perquè creuen en la importància de resoldre’l, els ajudes?

Fundació Creativació Hospital Sant Joan de Déu Fundació Barça

Escull el format que més s’adequa a les teves necessitats i participa! Presenteu els vostres projectes al concurs, importants premis us estan esperant!